SERVIS KONZOL
Našim zákazníkom poskytujeme kompletný profesionálny pozáručný servis konzol. Všetky servisné práce sú vykonávané vyškoleným servisným technikom vo špičkovo vybavenom servisnom centre. Skladové zásoby náhradných dielov zaručujú veľmi krátku dobu opravy. Ku každej servisované konzole dostanete servisný protokol vrátane vrátených poškodených súčastí z Vašej konzoly ako kontrolu vykonanej práce. Vďaka novo vybavené prevádzke servisujeme poruchy YLOD a RROD na profesionálnej úrovni na Reball stanici.
Playstation 3 - YLOD
Prejav závady-po zapnutí sa zapne-rozsvieti zelená, potom žltá a nakoniec červená, ktorá bliká (obraz žiadny) vada je v grafickom čipe a musí sa vykonať reball čipu na pájaci stolici
- cena 89 eur
- V prípade nutnosti výmeny RISC čipu + 39 eur (je potrebné len ak bol urobený amatérsky zásah teplovzdušnou pištoľou)
Playstation 3 - Overheating
Playstation 3 Závada mechaniky
XBOX 360 - RROD
Prejav závady: po zapnutí konzoly svietia 3 červené diódy, 2 červené diódy, 1 červená dióda, a alebo sa na obraze zobrazuje E74-vada je v grafickom čipe nutnosť vykonania reball čipu
- Cena 82 eur
- V prípade nutnosti výmeny grafického čipu + 24 eur (je potrebné len ak bol urobený amatérsky zásah teplovzdušnou pištoľou)
SERVIS herných konzol
Vykonávame kompletný pozáručný servis konzol: zistení závady úplne ZADARMO !
Záruka 6 mesiacov na vykonanú opravu Vyškolený servisný pracovník. Špičkovo vybavené pracovisko. Teraz vykonávame aj opravy porúch typu RROD a YLOD so 6 - ti mesačnou zárukou
Mám pokazený konzolu, ako mám postupovať ?
Kontaktujte nás telefononicky na čísle +420739616508, alebo e-mailom info@konzoly-prislusenstvo.sk , kde nám zdělíte typ poruchy. Vykalkulujeme Vám približnú cenu opravy. Ak budete súhlasiť s cenou opravy, konzolu zašlite na našu adresu .
- Konzoly-príslušenstvo
- Petr Chvál
- P.O.BOX 2/18
- Námestie Mieru 1
- 90851 Holíč
Konzolu slovenskou poštou posielajte pečlivo zabalenú a hlavne poistenú! K zásielke pribaľte vyplnený servisný protokol ( k stiahnutiu nižšie ) kde bude uvedený kontakt na Vás, typ konzoly a stručný popis závady, stav konzoly a příslušenstva. Pokial to nie je nutné zasielajte iba konzoly bez príslušenstva, ovládačov, traf a káblov. Prijatie konzoly Vám potvrdíme e-mailom. Ihneď po prehliadke konzoly servisným technikom Vás budeme informovať o stave. Po oprave konzoly vystavíme servisný protokol s rozpisom servisných úkonov a konzolu odošleme na Vašu adresu poistenú s dobierkou ceny opravy.
Servisný prijímací protokol
Protokol stiahnite, vyplňte, vytlačte a priložte ku konzole
Špecializujeme sa na opravy konzol
- XBOX
- XBOX 360
- Playstation 3
- Playstation 2
- PSP 1000/2000/3000/Go
- Nintendo Wii
- Nintendo DS, DSi , XL - všetky opravy s 6-ti mesačnou zárukou .
Vďaka špeciálnej pájkovacie stolici novo servisujeme aj fatálne poruchy konzol XBOX 360 s RROD poruchou a Plystation 3 s poruchou YLOD metódou tzv , , kuličkování , , REBALL metódou taktiež so zárukou 6 - tich mesiacov!
Ak si neviete rady a potrebujete prekonzultovať problém s konzolou, poprípade poradiť ako postupovať, neváhajte a volajte na našej servisnej linku +420739616508 budeme sa snažiť odpoveď na všetky Vaše otázky v pracovné dni 8:30-15:30
Servisný formulár - kalkulácia opravy
Ak máte problém s poruchou Vašej konzoly, či herného príslušenstva, neváhajte a kontaktujte nás prostredníctvom servisného formulára. Vaša požiadavka bude okamžite spracovana servisným technikom a najneskôr do 24 hodín Vás budeme kontaktovať. Bude Vám odoslána cenová kalkulácia opravy, prípadne možnosti odstránenia poruchy.